 |
Артемівськ, Горлівка, Краматорськ, Красноармійськ, а також Макіївка увійшли до п'ятірки пілотних міст області, де планують розповісти про практичному підході до створення бренду міста.
Перший робочий семінар відбувся сьогодні в Артемівському міській раді. Його мета - розповісти про сучасних моделях, методи та інструменти створення бренду регіону і визначити принципи і напрями їх адаптації до умов пілотних міст.
Проводиться цей захід у рамках українсько-німецький проекту «Сприяння місцевому економічному розвитку промислових міст Донецької області», за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ.
У семінарі взяли участь представники місцевих органів влади, Донецької облдержадміністрації, координатор робочої групи з розробки стратегії територіального маркетингу Донецької області, члени робочої групи проекту, які тепер і будуть займатися розробкою і розвитком бренду міста а також працювати в форматі "
вопрос ответ".
У своєму вступному слові секретар міської ради Світлана Кіщенко сказала, що брендинг - це дуже сильний інструмент економічного розвитку території, це просування інтересів міста в самому широкому сенсі слова. «Створити бренд, логотип міста, визначити його сильні і слабкі сторони, знайти відмітні риси - це дуже складно. І завдяки цьому семінару і нашої подальшої роботи в цьому напрямку ми повинні будемо зрозуміти яким ми бачимо Артемівськ: містом, де створені сприятливе середовище для інвестицій або містом, де зручно жити і працювати », - сказала Світлана Іванівна.
Пошук відмінної риси нашого краю, яка в майбутньому стане його символом, було головною темою для обговорення у тренінгу, який проходив у вигляді міні-лекцій та дискусій. Версия для печати |
|
 |